domingo, 6 de mayo de 2018

DIADA DE SANT JORDI AL CERCLE CATALÀ

"Diversos són els homes i diverses les parles,
i han convingut molts noms a un sol amor."
SALVADOR ESPRIU
La pell de brau

El passat 23 d'abril vaig quedar molt agraïda de rebre la insígnia d'argent del Cercle Català de Madrid. Va ser un honor rebre aquesta distinció de mans del President Albert Masquef. A Madrid també vam celebrar la diada de Sant Jordi. La d'enguany va ser una celebració estranya i trista. Malgrat tot, vam festejar la llengua i la literatura. Salut i poesia!


DEIXEU QUE ELS NENS S'ACOSTEN A LA POESIA! Al dinar de celebració, una jove lectora em va confessar que li agradava la poesia. Jo tenia a les mans 'La pell de brau' de Salvador Espriu. Em va insistir a veure i tocar el meu llibre, 'Olor de poma verda'. El va contemplar amb delicadesa, com qui veu un objecte bell. Va ser un moment bonic d'un dia ple de moments bonics.



No hay comentarios:

Publicar un comentario